کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

چیکه چیکه...

آخرین نامت به دست من رسید
غم شد و اشک و توی چشام کشید

منتظر بودم بگی دوسم داری
نه بری اینجوری قالم بزاری

پس فرستادی تمام عکسامو
پاک نکردی از رو گونه اشکامو

آخر قصه چرا اینجوری شد
قسمت دست من از تو دوری شد

تیکه تیکه تیکه تیکه کم کم
می ریزم آروم آروم و نم نم

اونی که یه روز عاشقش کردی
حالا میگی فراموشش کردم

چیکه چیکه چیکه چیکه
بارون منو می کشونه تو خیابون

تیکو تیکو تیکو تیکه ساعت
میگه نمیای

تو بیا برام بمون ، تو بیا برام بمون

حالا دنبال یه گوشم تا تو تنهایی بمیرم
وقتی دیگه نمی زاری دست گرمت و بگیرم

تیکه تیکه تیکه تیکه کم کم
میریزم آروم آروم و نم نم

اونی که یه روز عاشقش کردی
حالا میگی فراموشش کردم

چیکه چیکه چیکه چیکه
بارون منو می کشونه تو خیابون

تیکو تیکو تیکو تیکه ساعت
میگه نمیای

تیکه تیکه تیکه تیکه کم کم
می ریزم آروم آروم و نم نم

اونی که یه روزی عاشقش کردی
حالا میگی فراموشش کردم

چیکه چیکه چیکه چیکه
بارون منو می کشونه تو خیابون

تیکو تیکو تیکو تیکه ساعت
میگه نمیای

تو بیا برام بمون

دیگه نمیاد ، دیگه نمیاد ، دیگه نمیاد
دیگه نمیاد ، نه دیگه نمیاد

1-این آهنگو خیلی دوسش دارم... گذاشتم سیستمو رو هدفون و دارم با صدای فوق العاده بلند گوشش میدم... از صدای اره نواری که بلند تر نیست که.. بذار یه کم هم برای دلم گوشام سنگین شه.... 

2-تیکه تیکه تیکه کم کم میریزم آروم آروم و نم نم....... یادم نمیاد.. اون منو عاشق کرد یا خودم خواستم.... هیچی یادم نمیاد.... کسی نامه ای هم برام ننوشت... کارتی هم برام نفرستاد... نه کارت تبریک و نه نامه تسلیت.. هیچی....  

3-با خودم فکر میکنم خدا چه مهربونه.اگه الان سیم گوشام مثل سیم هدفون قط بشه چکار باید بکنم؟ اگه سی.پی.یو مغزم مثل سی.پی.یو ام.پی4  ام قاط بزنه چی؟؟؟؟ با چقد میشه درستش کرد؟ 

4- به این فکر میکنم که واقعا علافم ها.... خیلی خسته ام. بهتره برم بخوابم. البته مسواک هم باید بزنم.... چه کار سختیییییییییییی!!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ http://omidrezasasanfar.blogsky.com

صبر کن
قبل از اینکه بلندشی و بری
صبر کن
هدفون رو از گوشت بردار
چون اگه همونطوری بری
دوقدم که بر داری فیشش از اسپیکر در میاد و بقیه رو نصف شبی زهره ترک میکنی
اینقدر مسواک هم خوب نیست ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد