کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

موسیقی متن وبلاگ جونم.

بعد رفتنت عزیزم ، بس که تنهایی کشیدم
قامتم خمیده از بس ، عشقتو به دوش کشیدم
تو غم بی همزبونی ، هی می کشتم لحظه هامو
روی برگ های شعرم ، خالی کردم عقده هامو

خاطرت جمع هر جا باشی ، توی غربت یه کسی هست
خاطراتت زندگیشه ، اون غریبه خاطرت هست
اون که تو هفت آسمونش ، یه ستاره هم نداره
اون منم که دلخوشی شه ، گل من کسی رو داره

مثل دیگرون نبودم ، سر راهتو نبستم
می دونستم نمیای و چشم به جاده ها نشستم

خاطرت جمع تو دل من ، تو حسابت پاکه پاکه
این خطای دل من بود ، اون که افتاده به خاکت

تو روزهایی که نبودی ، نمی دونی چی کشیدم
صبح تا شب زخم زبون از هر غریبه ای شنیدم

گل من سرت سلامت ، تو که خوش باشی غمم نیست
این همیشه آرزومه ، پس دلیل ما طمع نیست

دیگه از گریه گذشته ، به جنون کشیده کارم
تو که خوشبختی عزیزم ، دیگه غصه ای ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.dvd3enter1.in

سلام،خوبی دوست عزیز من داشتم داخل نت میگشتم که گذرم به یک فروشگاه اینترنتی خورد که هر فیلم را فقط 100 تومان میداد[تعجب] جالبه بدونی هزینه DVD خام را حساب نمیکرد[تعجب]، تازه مزایایی هم داشت ! [تعجب]
1- میتونی به صورت نقدی و پستی خرید خودت را انجام بدی[خونسرد]
2-تمام محصولاتش دارای گارانتی 24 ساعت هستند[قلب]
3-با خرید نقدی 10% تخفیف میگیری[زبان]
4-با هر 20 هزار تومان خرید،10 فیلم به صورت رایگان به خرید شما اضافه میشود [تعجب]
5-برای هر مناسبت یک کپن تخفیف اعلام میکنه[زبان]
دیگه از این بهتر چی میخوای !!! من که خرید کردم و راضی بودم پیشنهاد میکنم حتماً دیدن کنی و ازش خرید کنی چون مطمئن باش راضی خوای بود !![بوسه][گل][قلب]
www.DVD3enter1.in

ساسان جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://omidrezasasanfar.blogsky.com


هر چی خواستم نظر بنویسم
دیدم شاعر نوشته و
علی هم خوب خونده
سنتور هم که سنگ تموم گذاشته
دیگه غصه ای ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد