کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

عشق و یارانه

۱: 

  • به یک خانوم باکلاس و با شخصیت از تهران جهت دوستی سالم نیازمندیم 
  •  نبود؟؟؟
  •  {دینگ} 

2-

  • به یک خانوم باکلاس و با شخصیت از تهران جهت دوستی سالم نیازمندیم 
  • کسی نیست جواب بده؟؟؟؟ 
  •   

3- 

  • به یک خانوم باکلاس و با شخصیت از تهران جهت دوستی سالم نیازمندیم 
  • یعنی یه نفر پیدا نمیشه جواب منو بده؟؟؟؟؟؟؟ 
  • چه روم بیحالی.... بای..... 
  •  hi. asl plz 
  • سلاااااااااااااااااااام خانومید؟؟؟؟؟ 
  • yes & u???? 
  • پسر هستم. مجرد 25 ساله تهران.    شما؟؟ 
  • f/22/teh 
  • اوکی.کجای تهرانید؟ 
  • velenjak. u?? 
  • شرمنده دوریم. بای 
  • mage u kojai???? 
  • تهرانپارس 
  • mashin nadari? 
  • دارم. 
  • chera migi doore pas??? 
  • مگه نمیدونی یارانه ها رو برداشتن؟ 
  • khob! che rabti?  yaani pool nadari vase benzin? 
  • نه. 
  • ok. maskhare.... bye 
  • خانوم مودب باش. من که از اول گفتم بای.... 

4- 

  • به یک خانوم باکلاس،باجنبه و با شخصیت از شرق تهران جهت دوستی سالم نیازمندیم 

 

  • حالاغرب باشه ایراد داره؟ 
  • آره. دوریم. 
  • من شرقم. کجای تهرانی؟؟؟ 
  • جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای خدا. من تهرانپارس. شما؟ 
  • رسالت. توی هنگامیم. 
  • وااای چه خوب چند سالتونه؟ 
  • 28 شما؟ 
  • من 25. کوچیکترم ازتون 
  • ایرادی نداره. عکس داری؟ 
  • اجازه میدی همو ببینیم؟ 
  • عکس داری؟ 
  • دارم ولی بذار ببینیم همو. 
  • چرا نشون نمیدی؟زشتی؟ 
  • نهههههههههههه البته به خوشگلی شما نمیرسم و لی زشت نیستم 
  •  
  • خوب. چکار کنیم؟ 
  • شماره بده حرف بزنیم. 
  • شما زنگ میزنی؟ 
  • نه اول شماره تو بده بعد من میدم. 
  • پس بذار ببینیم همو. م باید سیستممو خاموش کنم. بیشتر از این نمیتونم آنلاین بمونم. 
  • با کارت کانکت شدی؟ کارتت تموم شده؟ 
  • نه. بابام گیر میده. میگه برق زیاد مصرف نکنین. 
  • باشه. 
  • کجا ببینیم همو؟ 
  • این شماره منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک ساعت دیگه میدون رسالت خوبه؟ 
  • اوکی. بای.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد