کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

کمی هم زندگی

درد دل و حرفهای خودمونی...

بازم یک کمی آف.....

عزیزم ! هر کسی غیر من بهت « میگه دوست دارم »باور نکن ! آخه رویا تو تنها کسی هستی که می پرستم . مریم من واقعا واست میمرم . میدونی چیه زهرا ؟ اصلا زندگیم بدون تو فایده نداره ! خدا شاهده سیمین , شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم میگه فکر ناهید دیوونه ات کرده ! هر چی بهش میگم من غیر از سپیده کسی رو نمیخوام باورش نمیشه ! تو بگو عاطفه جونم ! باید چیکار کنم ؟

 

 خوشبخترین و سعادتمندترین و دلخوشترین فرد روی زمین تو نیستی بلکه کسی است که تو را دارد

کورش تو نخواب که ملتت در خواب است ، آرامگه ات غرقه به زیر آب است ، اینبار نه بیگانه که دشمن ز خود است ، صد ننگ به ما که روح تو بیتاب

 

پسر نوح با بدان بنشست حالا بیا برو خونه زندگیشو نگاه کن ، الگانس خریده

جسد 20 نفر از ترکهای جزیره کیش که پیاده به سمت حرم امام به راه افتاده بودند - امروز از آبهای خلیج فارس بیرون کشیده شد

 

 

فیلمهای در حال اکران : به خاطر 1 لیتر بنزین - من ترانه 1000 لیتر بنزین دارم - رستگاری قبل از ساعت 12 امشب - رایحه خوش بنزین - ب مثل بنزین -علی بنزینی - بنزینی ها - بازی بنزین - مرد بنزینی - پسر بنزین فروش - دو کارت با یک بنزین- بنزین فصل- می خواهم بنزین بزنم! - دیشب بنزین زدم آیدا- سفر به پمپ بنزین- بازگشت بنزین- از میدون تا پمپ بنزین- دزدان بنزین- سالهای سهمیه بندی

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد